maandag 6 augustus 2012

Mari Carmen Oudendijk en Annette Barlo Regio TV Utrecht U Vandaag @ Nederlandse Babes


Annette Barlo (Bunnik, 8 november 1974) is een Nederlandse actrice en presentatrice.

Op veertienjarige leeftijd was Nederlandse Babe Annette Barlo al te zien in het KRO programma Platzak. Later speelde zij tien jaar lang de rol van Anna in de tv-serie Oppassen!!! van de VARA. Momenteel is Barlo werkzaam voor het Utrechtse omroepbedrijf RTV Utrecht, waar ze op Regio TV Utrecht enkele dagen per week het nieuwsmagazine U Vandaag presenteert.

Annette Barlo woont samen met regisseur/producent Frank Timmer in Baarn en heeft met hem twee kinderen.

Op 22 februari 2009 werd bekend dat Annette Barlo een rol krijgt in Goede Tijden Slechte Tijden. Annette Barlo kwam onbedoeld in het nieuws, toen er naakt foto's van een vakantie uitlekte via het Mokkels forum. Op deze vakantie foto's toonde de actrice/presentatrice haar borsten terwijl ze lag te zonnen op een boot.

Op 3 maart 2004 beviel Annette van een zoon: Sjoerd. Drie jaar later, op 8 maart 2007 kreeg Sjoerd een broertje: Guus.

Hoe heb je je kinderwens ervaren?
Annette Barlo: “Eigenlijk heb ik altijd een kinderwens gehad. Ik was vroeger ook echt zo’n poppenmoedertje. Toen ik een jaar of vijftien was, wilde ik zelfs graag een alleenstaande moeder zijn. BOM-moeder, dat leek me wel stoer. Overigens moet ik zeggen dat ik nu heel blij ben dat ik er wel een man bij heb, hoor!

Ik kan het ook niet zo goed uitleggen, dat gevoel dat je moeder wilt worden. Het zat er gewoon. Een vriendin van mij twijfelt heel erg of ze kinderen wil en dat gevoel heb ik echt nooit gekend. Ik vond het eerlijk gezegd ook altijd een beetje gek. Zo van: je bent toch een vrouw, dan moet je dat toch gewoon meegemaakt hebben? Maar juist nu ik zélf kinderen heb, denk ik dat ik haar iets beter kan begrijpen".

Hoe is je leven veranderd nu je kinderen hebt?
Annette Barlo: "Ontzettend. Dat kun je je gewoon niet voorstellen. Vooral de overgang van geen naar één kind was heel groot. Als je geen kinderen hebt, sta jij centraal in je leven, alles draait om jou. Maar als je eenmaal een kind hebt, gaat het ineens helemaal niet meer om jezelf. Je denkt te weten hoe het zal zijn, maar als het eenmaal zo ver is wordt je er toch keihard mee geconfronteerd en is het allemaal heel anders dan je gedacht had.

Het verantwoordelijkheidsgevoel dat je opeens krijgt is onbeschrijfelijk. En ik denk dat dat voor moeders nog wel een beetje erger is dan voor vaders. Zeker als je borstvoeding geeft, want dan is zo’n kindje de eerste tijd echt helemaal afhankelijk van jou. Dat is soms best eng, maar je moet proberen het ook te relativeren. Als het écht moet, zijn er ook anderen die voor je kindje kunnen zorgen. Dat moet je niet vergeten.

Mari Carmen Oudendijk (Almelo, 30 april 1968) is een Nederlandse sportpresentatrice. Ze studeerde aan de ALO (Academie voor Lichamelijke Opvoeding) in Groningen.

Nederlandse Babe Mari Carmen Oudendijk deed de presentatie en verslaggeving voor verschillende programma's bij de RTV Noord (radio en televisie) en verhuisde werkmatig daarna naar de Randstad, waar ze onder andere de volgende programma's presenteerde: RTL Sportnieuws, Olympische Spelen voor TV Plus, het RTL-serviceprogramma Extra, De Gouden Koets, Vijf in het land, diverse voetbalprogramma's o.a. op Canal+, Wimbledon, Thuis in Nederland en Yachtvision bij RTL 5.
Ook deed Mari Carmen Oudendijk mee aan het programma bobo's in de bush, waarin haar borsten per ongeluk bloot vielen tijdens een nip slip in een modderbad.

Ze presenteerde voor AT5 het Ajax-programma FC Godenzonen en bij BVN het programma BVN Voetbal, dat per satelliet de gehele wereld wordt overgezonden.

Sinds februari 2007 presenteert Mari Carmen Oudendijk op de betaal-tv zender Sport1 het programma "Studio Europa: Live" met daarin een overzicht van de belangrijkste clubvoetbalwedstrijden in Europa, waarvan een rechtstreeks wordt uitgezonden.

Inmiddels is ze ook werkzaam bij het Utrechtse omroepbedrijf RTV Utrecht, waar ze op Regio TV Utrecht naast het nieuwsprogramma U Vandaag ook het programma over ondernemende mensen BV Utrecht presenteert.

Mari Carmen's karakteristieke sexy hese stemgeluid zorgt ervoor dat zij razend populair is bij de mannelijke kijkers. Haar aparte stemgeluid wordt veroorzaakt door een lichte vorm van bronchitis. De stem van Mari Carmen Oudendijk was eens te koop op de veilingsite ricardo.nl. De hoogste bieder kreeg een persoonlijke meldtekst op zijn antwoordapparaat, ingesproken door Mari-Carmen.

Tot en met december 1997 was Mari Carmen presentatrice en verslaggeefster van het 'RTL Sportnieuws'. Voor TV Plus volgde Mari Carmen de Olympische Winterspelen in Lillehammer en de Zomerspelen in Atlanta. Ook werkte ze mee aan het SBS6-programma 'Ben op de stip'. Verder zijn er geruchten dat ze een aanbieding voor een naakt fotoshoot in het mannenblad Playboy naast zich zou hebben neergelegd.





















1 opmerking: