vrijdag 4 februari 2011

Fatima Moreira de Melo zingt op Televizierring Gala @ Nederlandse Babes




Fatima Moreira de Melo zingt bij Televizier Gala

Fatima Moreira de Melo ruilt voor het Gouden Televizier Ring Gala haar hockeystick tijdelijk in voor een microfoon. De Olympisch Kampioene gaat zingen tijdens het tv-spektakel, zo liet de Avro donderdag weten.

De mediaprijzen worden vrijdag uitgereikt, het spektakel wordt live uitgezonden op Ned 1. De hockeyster brengt een muzikale ode aan de topsport.

Fatima Moreira de Melo was de afgelopen weken vaak te vinden in de studio's van Fluitsma & van Tijn, waar hard gewerkt werd aan een nieuw Nederlandstalig nummer.
Chantal Janzen vindt het vervelend dat Moreira de Melo steeds oprakelt hoe Janzen haar twee jaar geleden voor schut zette tijdens het Televizier-Ring Gala. Janzen maakte toen een grap over de zangprestaties van Moreira de Melo. Nadat Moreira had gezongen zei Janzen: "Wat kan ze hockeyen èh? Die meid." Naderhand vertelde Janzen: "Als ik dit allemaal van tevoren had geweten, had ik het nooit gezegd. Ik word er gewoon knettergek van, ook van haar, dat ze steeds iets nieuws verzint om iets heel lelijks over mij te zeggen. Het is al twee jaar geleden.

Chantal Janzen vindt het vervelend dat Fatima Moreira de Melo steeds oprakelt hoe Janzen haar twee jaar geleden voor schut zette tijdens het Televizier-Ring Gala. Janzen maakte toen een grap over de zangprestaties van De Melo. “Als ik dit allemaal van tevoren had geweten, had ik het nooit gezegd. Ik word er gewoon knettergek van, ook van haar, dat ze steeds iets nieuws verzint om iets heel lelijks over mij te zeggen. Het is al twee jaar geleden“, vertelt de presentatrice in VARA gids. De clash tussen de 2 sexy Nederlandse babes is uitgegroeid tot een heuse verbale catfight.

Na een optreden van De Melo sprak Janzen in 2008 de beroemde woorden: ‘Wat kan ze hockeyen, hè, die meid.’ “Het is ook zo’n groot ding geworden. Ik kom uit het theater. Bij ons is de cultuur van tongue in cheek al heel erg aanwezig. Bij televisie is dat nog niet zo, niet zoals in Amerika. Als je een Amerikaanse awardshow bekijkt, dan gaat het alleen maar zo. Hartstikke leuk. Die sterren worden verheerlijkt op televisie, en juist daarom drijft een gastheer de spot met hen.”

Het liefst praat Chantal Janzen nooit meer over het incident. “Ik wil haar niet nog meer last bezorgen. Als zij dat dan ook niet meer met mij doet, vind ik het goed.“








Geen opmerkingen:

Een reactie posten