donderdag 1 augustus 2013

Quinty Trustfull Ik kom bij je eten @ Nederlandse Babes


Kijkers van Ik Kom Bij Je Eten kunnen op de website van het kookprogramma een bekende Nederlander uitnodigen om mee te eten, maar sexy presentatrice Quinty Trustfull bleek in de uitzending van maandag niet bij iedereen bekend.

“Er zou hier toch een bekende Nederlander komen, waar blijft die eigenlijk?“, vroeg iemand zich af op een barbecue voor daklozen in Deventer. Quinty Trustfull daarop: “Ik zal u iets vertellen - en dat is niet zo goed voor mijn ego - maar ik denk dat ik dat moet zijn.“

De eter was duidelijk teleurgesteld. “En wie ben jij dan wel? Waarom ken ik jou niet dan, als jij een bekende Nederlander bent? Ik had eigenlijk iets meer in de geest van Harry Mulisch of Youp van ‘t Hek verwacht. We doen het er maar mee geloof ik.”

Dutch Babe Quinty Trustfull kon er wel om lachen en besloot: “Blijkbaar ben ik niet zo bekend dan.“

Verder ging Quinty Trustfull nog BBQ'en op de boot van Wolter Kroes.

Positivo Wolter Kroes: sjalalala.nl
De Zaanse volkszanger Wolter Kroes heeft het gehad met alle negativiteit in Nederland. Hij heeft een nieuwe website, sjalalala.nl, waarmee hij goed nieuws en positiviteit wil bevorderen.

,,Er is behoefte aan een positiever geluid in Nederland,’’ zegt Kroes. ,,Daarom willen we mensen een platform geven om deze positiviteit te delen.’’ Op de site staan positieve verhalen, goed nieuws, initiatieven en evenementen en ‘tips voor een goed en gelukkig leven’.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten